Medlem

Ta chansen att påverka! Du gör en viktig insats för naturen och miljön genom att bli medlem i Naturskyddsföreningen för 360 kr per år. Familj: 420:-/år. Ungdom: 95:-/år.

För att bli medlem i Naturskyddsföreningen klicka här (extern länk). Notera dock att man inte kan välja vilket länsförbund eller krets man vill tillhöra på den sidan. Är man skriven på Gotland blir man direkt medlem i Gotlands länsförbund och krets och får tillgång till bla vår fina tidskrift. Är man inte skriven här måste man meddela medlemsansvariga om att man vill bli medlem i Gotlands länsförbund och krets. Du kan maila till medlemsregistret.

Som medlem i den regionala förbundet och kretsen stödjer man och får chansen att vara med att påverka naturskyddsföreningens lokala arbete.